Cookiedough

En händelserik dag! Började dagen med att nyfiket hälsa Louise välkommen, vi gick sen iväg till ica och köpte frukt till fruktsallad, och en Ben and Jerry - half baked, otroligt god. Browniebitar och cookiedough, och till största delen chokladglass, men även lite vanilj. Otroligt gott! Vi drack lite te, spelade kort. Och så såg vi på Girl, Interrupted - den är riktigt bra!
Vid 14 skulle jag till USÖ för att ta prover till blodgivning. Jag fick veta att jag har riktigt bra blodvärden, men väldigt små blodkärl. Om 4 veckor ska jag dit och ge blod för första gången, om inte proverna ger något underligt resultat - men det är jag ganska säker på att de inte gör!
Efter USÖ började jag göra i ordning hår och smink, och fick till både hår och smink riktigt bra, begav mig sedan upp mot stan där jag skulle bli fotad. Trevliga killar, och snabbt gick det! Hoppas att det blir snyggt, att jag ser bra ut på en affisch, ska bli riktigt spännande att se!

Imorgon kommer mamma o lämnar en sockerkaksform här. Och jag ska till underbara ams för uppföljning... Sen hakar jag nog på mamma på stan en sväng.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: fanny

juste gumman, har du fixat filmlista till mig? :) PUSS

2009-03-05 @ 18:56:03
URL: http://pinkpills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0