En kväll genomsyrad av ångest och panik...

Kvällen har genomsyrats av extrem ångest och panik, och den kvarstår. Jag vill verkligen få ett jobb NU! Så jag slipper påbörja blankettifyllning till socialen. Jag vill inte ha med dem att göra, inte alls! Så snälla, kan jag inte bara få ett jobb, nu!?

Imorgon ska jag och Emlan iväg till jobbmässan på conventum arena, ska skriva ut lite olika utformade cv.n imorgon, och lägga i min tjusiga lilla portfölj. Ska dela ut dem, och le stort och glatt, klistra på min mask, och hoppas att någon finner mig intressant. Om inte - så borde jag definitivt ta tag i att åka till sthlm någon dag, och se om jag finner lyckan och jobbet där. Åka dit över en dag, eller två. Träffa fina Fanny, och söka jobb...!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Em

men vad är det du säger? nej nu får jag ta och efterlysa den också, jag ska ta tag i det imorgon och fråga om det verkligen ska ta så lång tid.



ja fy vad jag skulle vilja bo här i höst med. men jag vill plugga också. så jobbigt

2009-03-24 @ 01:06:16
URL: http://audrinas.blogg.se/
Postat av: Em

hm ja, jag får höra vad som händer iallafall.



nja jag har väl en månad på mig kanske iallafall. kram

2009-03-24 @ 03:06:24
URL: http://audrinas.blogg.se/
Postat av: LinaLina

urch ångerst kvällar e aldrig kul

2009-03-26 @ 18:44:45
URL: http://wiretowire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0