Inköpt: två mattor

Två mattor från Hemtex för sammanlagt 148 kronor, kände att det var ett ganska bra kap! Har 100 kronor kvar på presentkortet och det är ju inte helt fel, jag gissar på att det kanske blir några dukar, eller kanske några sängkläder för de slantarna. Det är underbart att ha presentkort när man är arbetslös, för då kan man shoppa litegrann trots att inkomsten är obefintlig. Lagerhaus var underbart, alla som hittills varit där, sa att det inte fanns så otroligt mycket grejer, men jag fastnade för var och varannan grej och blev totalförälskad i massor, jag vet var jag kommer spendera pengar när jag har en inkomst!

En lunch på Fresco, potatisgratäng och grillspett med fläskfilé. Otroligt god mat, men även otroligt lång väntetid, sånt är lite bittert.


Nu har jag lagt upp en annons på blocket, med min gamla sängram. Jag hoppas så otroligt mycket på att någon nappar, jag behöver alla pengar jag kan få! Jag har ju även ett litet bord som jag borde ta tag i att försöka sälja.




En ordentlig städning ska ske, så att jag kan ge en liten rundvisning i min lägenhet. Och mottaga små tips och rekommendationer i form av inredningsstuff från er!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mm min bästis farmor har varit dålig ett tag.. hon fyllde 89 för nån vecka sen,, åkt in å ut på sjukhus å så.. en dag fick hon åka in me ambulans för hon kände sig jättesjukt, helt klar i huvudet å så.. men läkarna hitta inget speciellt så de skickade hem henne i en taxi, typ mitt i natten, å hon dog.. ensam i taxin

2009-03-07 @ 16:05:55
URL: http://KarinOlofsson.se
Postat av: Malin

svar; oh, jobbigt :| men för att få pengar så behövs det ju ett jobb.. man kan ju inte leva på bidrag (man vill inte leva på bidrag) hela livet.

men har du inga som helst tankar på vad du skulle vilja som? :*



2009-03-07 @ 17:22:31
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: fanny

åh va kul med kap :) du får fota sen! va mysig din kväll låter hjärtat. satt och kollade igenom dina kort på facebook. du är en sån fin människa. önskar verkligen att du var närmare. <3 jag har precis städat undan i köket och alex har åkt till jobbet. ska sätta mig och titta på film snart och läsa lite i twilight senare. va fint det lät med korten :) jag är skitsugen på en fotovägg. ska blogga om det snart. så får du se vad jag menar. puss&kram fina du.

2009-03-07 @ 18:38:52
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: fanny

precis så känner jag också. jag saknar dig verkligen fast vi inte setts. det känns som vi kännt varandra hur länge som helst. och det är jag glad för.vänner som du är jag rädd om, mycket rädd om <3



jag har massa filmer.. satt och tankade igår. vilken sida hittar du filmer ifrån? jag är inne på tankafett.com där har alla filmer svenska texter ;D



nu blir det mys i soffan, med datorn i knät, fötterna på bordet och godisskål (:



har du sett mitt mejl gumman? pussar! <3

2009-03-07 @ 19:12:27
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: fanny

gör så finaste (: hoppas du får en mysig kväll. det är via piratbay. man hittar bara filmerna på tankafett :D perfket är det



jag är glad att du finns <3 puss hjärtat

2009-03-07 @ 19:27:09
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: fanny

jag vill inte helelr ha så stor som den, men bara för att visa att det ska vara kant i kant med varandra.. så inte en hänger utanfr 10 cm osv :) jag vill bara ha svarta ramar! eftersom vi har vita väggar så är dte bäst :D tittar du också på melodifestivalen? :) pusspuss!!

2009-03-07 @ 20:30:01
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: Maja.

mattor är ju så otroligt trökigt att köpa men man behöver ju det, själv så måste jag kassera min och gå ut på jakt, kanske hemtex:)

2009-03-07 @ 20:44:56
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: fanny

åh men gumman, sätt på tvn nu då :) kanal ett, det är inte slut än! bwo gick inte vidare.. skumt. jag tycler dom var bra!



jag vill ha svartvita pch några i färg. men inte bara bilder på oss, utan lite grafiska osv. jag har en bild i skallen ^^ men det får bli som du säger, lite i taget. ramar är ju svindyrt :S



PUSS<3<3<3<3

2009-03-07 @ 21:02:40
URL: http://pinkpills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0