Intervju för vikariat!

Om 2 timmar ska jag åka till Nora (idag igen) och gå på en intervju för vikariat på skolor. Det är det närmsta jag hittills kommit någon form av arbete, och jag ringde idag. Skönt att få en tid fixad direkt. Jobbigt med busspengarna bara. Jag hoppas han finner mig intressant och bra för jobbet. Funderar på att kliva in och hälsa på min gamla favoritlärare på skolan, hon var inte där igår. Så kanske, vem vet!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: sofia

men vad kul! lycka till! :)

2009-03-12 @ 14:59:51
URL: http://sandstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0