Jobbcentrum...

Jag håller på och gör mig i ordning just nu! Om en timme ska jag befinna mig på jobbcentrum, jag är nervös - det kan jag inte neka. Onödigt? Ja, förmodligen! Tre introduktionsveckor på heltid, och jag har förutfattade meningar om de övriga "deltagarna" innan jag ens träffat dem. Men, det kommer säkert gå bra! Stabil och bra som jag är så har jag med min kalender, som bara existerat i min ägo i ca en vecka. Jag hoppas på att hinna åka till kören i linde i eftermiddag, så jag hoppas att heltid inte håller på längre än till kanske tre!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Malin

svar; det blev inte den filmen, utan det blev slumdog millionaire istället : och den var ju inte särskilt lättsedd, men bra var den iallafall :)



Hur går det med jobb & jobbsökande nu? :

2009-03-30 @ 12:03:48
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0