Jobbsök, jobbsök, jobbsök!

Ikväll har jag nu sökt sammanlagt 14 jobb. Några låg inbäddade tillsammans, samma ansökning för en och samma region i länet. Men jag räknar med hur många av dessa inbäddade jag kryssade i. Och ja, sammanlagt 14 jobb. Äldreboenden främst. Något boende för ungdomar. Det är främst ungdomar jag är lockad att jobba med... Imorgon ska jag ringa till min gamla skola och höra om de kan tänkas behöva någon vikarie, skulle vara jättekul!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: fanny

finaste, som vanligt värmer dina ord långt långt inne i själen på mig. vad skulle jag göra utan dig. jag vill hjälpa andra att må bra, så bra dt bara går. det är väl mitt "kall" jag har funderat många ggr på att ta och åka till dig. en helg. bara du och jag, fina filmer, tända ljus och massa tjejsnack! gud det hade varit så mysigt! vill du det någon gång? hade velat krama om dig. även fast vi inte setts så har du blivit en riktigt nära vän. och jag är så glad att du finns. du är en ptroligt charmig och underbar person. <3

2009-03-11 @ 22:27:12
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: fanny

jag har för mig att jag och alex var förbi där när vi var ute och bilade förr förra sommaren :) fast jag har nog inte sett så mycket. om du vill (det ska vara någonting du vill ju) så kan vi prata om någon helg framöver? MYSIGT!!

2009-03-11 @ 22:33:55
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: fanny

spelar ingenroll om du är blyg heller. vi kan sitta tysta och bara vara. :) om du vill kan vi ju snacka i telefon innan, så du vet vem jag är ;D jag kanske är en gubbe, haha :P nejdå. det är sjukt billigt att åka till dig. jag kollade fösta helgen i april. fredagen den 3 april till söndag den 5 april. gissa vad det kostar tur & retur..? 300 kr :D haha. ingenting ju. ska jag boka? eller vill du smälta det en aning :) puss hjärtat <3

2009-03-11 @ 22:50:54
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: circus em

åh. alpackor är så himlans fräna och härliga! folk vet oftast inte ens vad det är när jag kommenterar det, vad roligt att du också drömmer om en!

2009-03-11 @ 23:43:45
URL: http://obstinate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0