Nu är det sommartid som gäller

Jag vaknade nu och insåg att jag skulle ställa om klockan, lite dystert blev det givetvis att det liksom redan gått en timme av denna dag, trots att jag vaknade för en halvtimme sen. Jag är en timme närmare morgondagen. Det är imorgon jag skrivs in på jobbcentrum, ett måste att befinna sig där - för att ens ha möjlighet att få försörjningsstöd. Så nu blir det tre veckors introduktion på heltid. Känns som att det kommer bli en helomställning. För trots allt så har jag ju inte haft några problem med att få tiden att röra sig nu när jag varit arbetslös. Nu kommer jag plötsligt ha ett heltidsmåste - men förhoppningsvis hjälper de mig så jag får ett jobb. Och förhoppningsvis är det några mänskliga typer där och inte bara hösäckar och ofräscha mjukisklädsmänniskor, som jag fått en uppfattning om, och även fått det lite nämnt...

Idag tvättar jag. Borde ta tag i att städa litegrann under tiden också, egentligen! 


Har ni kommit ihåg att dra fram tiden?
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: alex

av någon anledning ställde vi fram tiden för en månad sen här borta... vi är lite före helt enkelt. ;) hoppas allt är bra med dig!

2009-03-29 @ 09:56:01
URL: http://infiniteexcursions.wordpress.com
Postat av: E

Jo jag tyckte nog att den var bra, lite hemsk att se själv. Men men. Mja, slutet var lite sorgligt och snabbt avslutat.

2009-03-29 @ 11:42:06
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/
Postat av: alex

av någon anledning ställde vi fram tiden för en månad sen här borta... vi är lite före helt enkelt. ;) hoppas allt är bra med dig!

2009-03-30 @ 11:22:46
URL: http://infiniteexcursions.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0