Om dagen

Lille Elvis var inte på sitt allra bästa humör idag, men vissa stunder sken han upp, och jag och Maria hade en trevlig förmiddag. Bakad potatis med kycklingröra på Supreme, ett par nya skor nu till våren och så kikade vi i lite random inredningsbutiker och hobbyaffären.

Utgången som planerades blir inte av pga trötthet från diverse olika håll idag. Vi kör järnet nästa vecka istället, på klubb camden!

Kröp ner i sängen på eftermiddagen för att jag var så himla trött - sov 2 timmar, hur skönt som helst. Nu väntar jag på att tiden ska gå, ska iväg till Elina S sen och se på Lets dance, och jag hoppas självklart på some kind of chips eller godis. Kommer bli mysigt!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0