Sandwich, sol, vindar, yatzy!

Jag och Nilo satt på trappstegen i centralparken, iakttog änder, barn och övriga som satt runtomkring oss. Åt årets första "ute-glass", en otroligt god sandwich, ny sort. Skönt snack och bara existerande. Vi insåg dock att vindarna gjorde att solen inte värmde så otroligt mycket, så vi beslöt oss för att ställa in promenaden och istället gå runt i affärer. Kollade på skor, söta bebiskläder och pratade. Stötte även på Rosita sen, tog sällskap med henne när jag skulle hemåt, en sväng in på ica. Lite kyckling, en liten burk potatissallad. Passionsfrukt. Gott!

Sen jag kom hem har jag bara ätit lite soppa. Sen kom Elina S en sväng, lite te, lite yatzy, lite allmänt prat, om framtid, diverse yrkestitlar och lite random. Skönt att prata om funderingar och tankegångar. Sånt som känns luddigt!

En otroligt fin dag och kväll! Nu ska jag bara dra på mig slapparbyxorna, äta lite kyckling o potatissallad, diska, städa litelitegrann, söka några jobb. Efter allt detta är nog klockan ganska mycket (igår sökte jag jobb 4 timmar...), så då ska jag nog bara låta mig få lite sofftid. Imorgon kommer min syster och sover här, får se vad vi hittar på. Känns lite som att det kanske blir ett besök hos brodern, och annars - film!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Malin

SV: hehe :) same same ;)

2009-03-19 @ 21:13:24
URL: http://malinsundin.blogg.se/
Postat av: Ida

tack så mycket :) jag åt vårens första "ute glass" igår :) så härligt!

2009-03-19 @ 21:41:07
URL: http://hittaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0