Sugen på glasögon...

Herregud, jag vaknar ständigt av de där arbetarna på andra sidan gatan. Det låter faktiskt som att de ska riva ner hela världen... Ungefär!

Igår umgicks jag med mamma hela dagen, hon skulle köpa nya glasögon, så jag hjälpte henne när hon provade. Efter det gick vi till ett bageri där de hade provsmakning av ekologiska bröd, och köpte dessutom lite bröd. På eftermiddagen blev vi bjudna på min moster som bjöd på våfflor, sen blev det lite glasögonprovning i butiken igen. Jag fastnade för X antal, blev sugen på glasögon själv nästan. Synd att det är så dyrt, om det vore billigare skulle jag köpa några par med fönsterglas, haha!

På kvällen gjorde jag inte mycket mer än att dricka te och samtala med mr gotlänning igen. Så otroligt kul människa!


Nu är det dags att börja städa lite inför kvällen. Och så äta frukost såklart. Måste även göra ett litet test som ett kundtjänstjobb jag sökt har skickat, jag har nämligen gått vidare från första urvalet. Det handlar om ett jobb en timmes bussresa härifrån, men...jag antar att det skulle funka, vara okej, för en period...!   Kl 13 ska jag fika med Danne. Och ikväll, ikväll blir det party! :D 
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh thanks, roligt att höra:)

2009-03-27 @ 11:18:40
URL: http://KarinOlofsson.se

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0