Tack!!

Som vanligt var det inte så otroligt givande på arbetsförmedlingen. De anser att jag ska söka jobb som är en timmes bussresa härifrån men det vill inte jag, osv... Fick i alla fall papper om Vikariepoolen, så jag ska ringa någon dag. Och jag ska söka ett butiksjobb vid marieberg, och imorgon (eller måndag) ska jag fixa till mig ordentligt och gå och söka jobbet på Carlings på köpmannagatan.

Men dagen har hittills bjudit på fina saker med. En runda på stan med mamma, en baguette på La Baguette. Och en påfyllning i mitt skafferi, kyl och frys. Tack underbara mor, det behövdes så otroligt väl!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: sofia

har du inte redan vart på intervju på carlings? :)

berättaom affish-fotograferingen, vad var det om?

2009-03-05 @ 18:20:29
URL: http://sandstedt.blogg.se/
Postat av: fanny

åh va kul med carlings gumman :) jag håller tummarna för dig! tips är att klä sig lite rockigt ;) har sett att dom gör det där, haha :D på med nitar och svarta kläder typ. hur mår du? jag har liiite ont i huvudet fortfarande. så skönt att bara slappa. behöver det. försöker plugga lite också :) visst är det bra saker. saker som jag tänker på varje dag. puss&kram <3<3<3<3

2009-03-05 @ 18:54:26
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: Malin

svar; uhu, då lär jag se till att broder min laddar ner den då :G ähä.



argh, drygt med arbetsförmedlingen. Men du kommer få jobb, DET VET JAG :* (hur? öh, jag är synsk 8D)

Fortsätt gå på intervjuer & charma omkull alla :)

2009-03-05 @ 20:10:34
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: circus em

jag vet, det är fantastiskt. men tänk hur många ställen i världen man aldrig kommer hinna besöka..

2009-03-05 @ 20:24:42
URL: http://obstinate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0