Shoppinglista

Min lista på saker att shoppa kommer vara otroligt lång när jag väl har en inkomst igen. Den är lång redan nu.

♥   Gladiatorsandaler
♥  Vita Converse
♥  Snygga sommarlinnen
♥  Jeans
♥  Jeansshorts
♥  Kjolar
♥  Leggings
♥  Bastoppar (kortärmade & långärmade)
♥  En svart eller vit body
♥  En bikini
♥  Kuddar till soffan
♥  En ny golvlampa
♥  Snygga krukor
♥  Dukar
♥  Böcker, filmer
♥  Två förvaringskartonger till bokhyllan.
♥  En extern blixt
♥  Ett tamron 70-300


Jag kan väl nöja mig med dessa grejer till en början. Men tänk på att inom många av punkterna är det inte bara EN grej som gäller. Linnen tex - det kan vara hur många som helst... Så som ni ser så är jag i stort behov av en inkomst. Gärna typ, NU!
Om jag hade modet i mig, då skulle jag garanterat åka till Norge själv. Dock är jag lite för rädd. Men jag vill verkligen dit, det skulle kännas så bra att ha jobbat där i några månader...
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spännande lista :)

2009-03-16 @ 21:38:39
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0