Virvlade runt till musiken i natten

Jag gav ett löfte om att skriva om fredagen nu, istället för igår. Dock har jag inte allt i det färskaste minnet längre. Otroligt fint och bra folk på förfesten, riktigt kul hade vi här hemma. Sen begav vi oss iväg till Stället och klubb Camden. Virvlade runt till musiken i natten, skrattade, pratade, virvlade. Jag dansade bugg med en gammal arbetskamrat, pratade med bekantingar, dansade med bekantas bekanta. Skrattade och hade en otroligt kul kväll / natt. Musiken var perfekt, människorna var perfekta. Allt var toppen!

När de stängde begav vi oss till Mc Donalds, en pommes för min del. Och efter Mc Donalds gick vi hem till Mårten och satt i hans soffa och lyssnade / såg på Coldplay musikdvd och pratade tills klockan var 05.45 eller något liknande. Då gick vi hem genom ett sovande Örebro. Jag och Emlan på ödsliga gator.





© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: fanny

du är så fin vännen <3 :) blir glad av att se dig! jag mår bättre nu, fy vad illa jag mådde :/ måste bli bättre på att äta efter träningen.. rätt alltså :) jag vet inte ännu vad det blir för film. ev. slumdog millionarie. den verkar bra! har du sett den? hur mår du idag? :) hoppas bra. har du några tips om vad jag kan blogga om. mitt huvud ekar. puss hjärtat <3<3<3

2009-03-15 @ 18:34:32
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: sara

anade det :P det är väl inte så många som läser min blogg men jag kan ju vara rädd om dom få som faktiskt gör det :P Jag såg dig igår förresten när du avr ute och traskade i solskenet :P

2009-03-16 @ 10:12:07

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0