What a night

Kvällen igår blev toppen! Hur bra musik som helst, och det blev definitivt hett på dansgolvet! Att det däremot var ett antal osvenska grabbar som flirtade vilt med mig, och pussade mig på mina händer och på mina ben då jag satt i soffan - det hade jag kunnat klara mig utan. Att de sedan skulle kindpussa hejdå, och även halspussade - det hade jag också kunnat vara utan. Vissa förstår inte piken man ger när man dansar bort från dem. Och ja, jag ser visst utlänsk ut. De trodde jag var en arabisk tjej, och vägrade tro mig när jag sa att jag är helsvensk. Jag fick även frågan: "är du rockabillybrud...?"  "Näääej, inte riktigt va!"   What a night, what a night.

Förfesten med Emlan & Kristin var toppen. Och ja - det blev en fin kväll. Pizzabesök av en flirt till Emlan + hans vän. Somnade vid halv 5, och vaknade ungefär 8. Ikväll är jag pigg.






Men glad är jag, över att msn finns. Bra konversationer och förståelse.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: E

Partybruden!

2009-03-28 @ 22:41:10
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/
Postat av: E

Sv. Haha, då gjorde vi samma sak. Såg på "the boy in striped pyjamas", fy fan!



Jadu, just nu vet jag inte vad hans tjänst kallas. Men han jobbar på ett företag som grejar med kemikalier och kör ut (?). Haha, har inte så stor koll.

2009-03-28 @ 22:59:25
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/
Postat av: Em

bara jag som kikar in, har väskan kommit nu? min mamma ringde och frågade och de sa att det absolut borde vara framme nu. kram!

2009-03-29 @ 04:22:56
URL: http://audrinas.blogg.se/
Postat av: Emlan

haha jadu kvällen var verkligen great :D

Jag kan säga att det är fler som håller med om att du ser arabisk ut johannapanna, du borde verkligen fråga päronen om du inte är dotter till någon liten arabshejk!

ja jösses dom där osvenskarna..om jag möter den där jäveln som gav mej ett sugmärke igen, då ska jag spänna upp mina biceps och slå honom gul och blå...det lovar jag!

2009-03-31 @ 18:58:02
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0