Äter ost och kex, och tänker på livet

Ute regnar det och jag ser bittert på. Planerar att ta mig i kragen och gå till gymmet, var trots allt en hel evighet sen jag var där.

Äter ost och kex.
Tänker på livet.
Söker jobb.
Vill inte nöja mig med de jag redan fått, jag kan få bättre. Lustigt nog överväger jag VM media, trots att jag vet att det är sämre och att jag mår dåligt där. Men tänker att det kan vara värt det för att jag vet att jag får jobb! Och slipper pendla. Osv, osv. Ska överväga till imorgon! Sökt säsongsjobb på Gotland.
Tänker på personligt brev till Ölands folkhögskola.

Ska träna. Nu, nu går jag.
Lämna in en tialott och plocka ut en ny också. Hoppas på högsta vinsten.

Saknar!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Karin

Nej, det var till Göteborg. Men jag kom inte in på gotland heller, tyvärr...



Jag har anmält mig till Filmvetenskapspogrammet och kultur, kommunikation och samhällspogrammet här i Örebro! Sedan så har jag sökt samhällsvetenskapligt miljövetarpogrammet i Göteborg. Funderar på att läsa matte i c i sommar om det går.



Har du fått nått roligt svar från nån skola? :)

2009-05-05 @ 13:46:02
URL: http://kaboff.blogg.se/
Postat av: karin

Jag har sökt fotoskolan sthlm (digital bildbehandling) där jag blev kallad till provdag. Men det var så himla dyrt så jag skulle aldrig ha råd att finansiera det så jag tackade nej. Sedan så har jag sökt till Sundsvalls konstoskola! Har inte fått svar än. Det är allt jag sökt! (och så gotland och göteborg då)



Vad har du sökt?

2009-05-05 @ 17:37:52
URL: http://kaboff.blogg.se/
Postat av: emma

heej =) detsamma du, super kul att träffa dig! sen är vi grannar =) du bra mål med jobbtänkandet, klart du kan få bättre! go johanna

2009-05-05 @ 19:44:06
URL: http://emmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0