Black and white- kropp

Som vanligt vaknar jag upp i en bastu. Men bastuvärmen är inte densamma ute som inne. Dock ska jag trotsa de lite småkyliga vindarna och sätta mig på balkongen. Jag är envis! Jag ska få en snygg solbränna. Det enda felet är väl att jag när jag väl tycker att jag fått den där snygga brännan, då kommer jag ännu en gång inse att det bara är solbränt och snyggt på den främre delen av kroppen. Vinterblekt på ryggen. Black and white-kropp. För jag kan ju säga att det inte direkt är LÄTT att sola ryggen när man lever lägenhetsliv. Måste dra mig ut i någon park snart, någon som har lust att haka på?



Det är väldigt fint att räkna in jordgubbar i parkstunder. Väldigt, väldigt fint! Bild från förra året.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Elina

Hehe, ja nån gång blir det väl det hade jag tänkt! :) Dock vet jag inte om man behöver ha klänning på sig. Klar att du får det! Vi ska bara flytta in först ;)



Haha, men det är bra! Man ska träna ;)

2009-05-15 @ 10:37:27
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/
Postat av: Elina

Mm, gott med jordgubbar :P

2009-05-15 @ 17:33:55
URL: http://eliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0