Borta är helt okej, men hemma är alltid bäst!

Nu är jag hemma igen, efter en helg i Lidköping. Hemma är bra. Borta är helt okej, men hemma är alltid bäst! Det var kul att träffa kusinerna, och lilla, söta kusinbarnet (som mest sov visserligen). Fick god mat och trevligt umgänge. Fin fotopromenad på kvällskvisten igår. Men när man inte är helt på topp i livets alla kurvor, då tar det ganska hårt att hålla det positiva skenet uppe under en hel helg med släkt som man egentligen inte känner så jätteväl. Nu ska jag ta reda på vad jag ska äta för något, och lyssna på musik och bara invänta ett samtal från kärleken!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Elina

Du har så rätt! Det är alltid bäst hemma.



Får vi se några bilder? :)

2009-05-10 @ 15:27:24
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/
Postat av: emma

välkommmmeeen hem!

haft det bra?

2009-05-10 @ 16:20:28
URL: http://emmia.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej, usch känner igen det där inte alls kul

Känns som man måste ju vara där men samtidigt finns det en känsla som inte alls platsar där =( men nu är du ju hemma.



joo min helg har varit lugn och mysig hhéhe

2009-05-10 @ 16:44:39
Postat av: Elina

Yes! Grönsaker blev det... Hehe, kände att det fick duga efter gårdagen.

2009-05-10 @ 17:25:22
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0