Grymt god lasagne - SOL!

Godmorgon! Strålande sol!

Det betyder att jag kör en balkongstund from nu, fram till ungefär 13.30. Nilo kommer hit och joinar mig ett tag, och sen på eftermiddagen ska jag till stadsparken och sola med Elina och Kenneth, då ska jag Äntligen sola min bakre del och förhoppningsvis få Lite färg även där! Ikväll blir det dans med Maja - så, jag har en heldag planerad.

Gjorde en grymt god lasagne igår, blev så sjukt nöjd!


400 g köttförs
en burk krossade tomater
en halv burk tacosås Medium
2 morötter
1 lök
2 klyftor vitlök
örtsalt, pepparmix, chili, franska örter (lite sisådär, på en höft...) och ytterst lite kanel

   - det var själva köttfärsröran, och det blev verkligen klockrent!



Nu ska detta få bli min utsikt, men i något soligare läge.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kocken johanna =)



Ja vi ska förfesta här i kumla hos mig =)

kl 7, sen ska vin på frimis som det ser ut nu =)



PUSS

2009-05-29 @ 10:39:33
URL: http://emmia.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja men ring ifall det ändras, de ska bli kanon väder imorgon!



oj haha så är livet med lägenhet det blir mest solning framsidan =)



sola åt mig med.



puss

2009-05-29 @ 10:48:16
URL: http://emmia.blogg.se/
Postat av: Malin

woh, sol :*

och grattis till att du kom in på den där skrivarskolan (såg en klimt av att du kommit in)

vad är det för skola? :)



svar; åh, jag förstår.

2009-05-29 @ 14:23:22
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: circus em

jag fick det idag! eller, jag kom hem idag och såg det i alla fall. tusen tack, jag blev himlans glad.



ska svara så fort jag har tid, det är sista köret i skolan nu så har fullt upp. men jag hinner nog inom en snar framtid.



kärlek

2009-05-29 @ 18:30:58
URL: http://obstinate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0