Inget jag rekommenderar...

Att som laktosintolerant få i sig närapå 1 liter mjölk på en dag... Det är inte att rekommendera. Tro mig, efter diverse pannkaksätande med mjölk som dryck till, så var inte känslan i magen allt för underbar. Jag kan väl inte påstå att jag planerar att göra om det inom kort.

Idag ska jag ut och cykla och fota med Elina. Så nu hoppas jag verkligen att vädret håller i sig. Att det inte blir något regn!

Dags att leta efter någon frukost. Tror det blir nudlar. Nudlar och viss sminkning, sen är jag fit for fight for today!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

johanna, nudlar till frukost haha du är för go

2009-05-23 @ 10:56:02
URL: http://emmia.blogg.se/
Postat av: Malin

nudlar? till frukost?

haha, sött! :

och fy tusan, jag är inte laktosintolerant men jag kan föreställa mig; lider mig dig!



svar; oja, vattenpipa! mm! jag hatar att min alldeles egna och jättefina gått sönder :< och tacktacktack :
jag mår.. ja, jag vet inte riktigt. jag tror att det är bra. själv? kram!

2009-05-23 @ 19:34:15
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: Niclas Lindahl

Kör på Alpros sojamjölk. Den är god, men lite dyrare än vanlig mjölk! Men den innehåller B12, som veganer annars inte får i sig, så lätt värd pengarna. :)

2009-05-24 @ 15:59:50
URL: http://www.niclaslindahl.com
Postat av: Anonym

Havremjölk funkar jättebra i pannkakor och då får du i dig fibrer också.

Rismjölk är yummy.

Sojamjölk likaså.

Och vill du ändå ha komjölk kan du ju ta laktosfri.

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

2009-05-24 @ 19:55:23
Postat av: Rosita

Mitt namn försvann ;D

Men det var jag som skrev det förra där uppe ;D

2009-05-24 @ 19:56:19
URL: http://skarocksteady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0