"Jag är en neger med svenska fläckar!"

Med lite träningsverk i magen från gårdagens corepass (det kan inte vara hälsosamt att ligga på rygg och göra stora åttor i luften med benen...) ska jag nu iväg o dra en runda bland maskinerna. Kanske testa hur "advanced" på vibrationsplattan är också.

Fick min första lönespec från städjobbet nu! Men jag är fundersam över varför de inte hört av sig... Jag har bara jobbat de timmar de kallade "provjobb", sen har jag inte hört något mer...

Om några timmar kommer min kära Emlan, äntligen!  "Jag är en neger med svenska fläckar!"  Hon har varit utomlands och är galet brun. De svenska fläckarna är där hon börjat flaga. Ska bli otroligt fint att träffa henne, man behöver sin dos av Emlan för att bibehålla sin mänsklighet. Musikalmaraton kör vi på ikväll!


© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Emma

halllååå!

jag är sjuk idag :( päck!



Men du borde verkligen ta tag i fotograferinger seriöst du har ju talang!



Nee det är jätte töntigt det jag vill göra haha, ¨sen skulle det aldrig fungera i örebro :(

2009-05-15 @ 13:30:36
URL: http://emmia.blogg.se/
Postat av: Celinè

snygga bilder du tar!:)

2009-05-15 @ 14:56:02
URL: http://celineberg.blogg.se/
Postat av: DELANIE

fin blogg :)

2009-05-15 @ 16:56:57
URL: http://www.metrobloggen.se/delanie

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0