Mitt mål är solen

Jag vaknade i bastu, och insåg att himlen var helt blå. Det tråkiga är att jag inte kommer hinna avnjuta solstunden på balkongen under hela tiden solen befinner sig på rätt sida av huset. Jag ska nämligen packa klart. Och 10.30 ska jag till arbetsförmedlingen. Och någon gång efter 12.00 ska jag träffa Nilo en kortis. De här tiderna och händelserna idag, betyder att jag ska packa snabbt som tusan nu, och sen ska jag sätta mig i solen ca en timme! Sen gå till ams. Sen ska jag sätta mig någon timme till, kanske! I bikini och shorts, ja. Jag måste ju lyckas få så mycket färg som möjligt.

Nu försvinner jag. Solen är mitt mål.
Sen blir det Lidköping. Så, jag skulle gissa på att vi hörs igen först på söndag.
Ha det underbart!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: sofia

ha en fin helg! :)

2009-05-08 @ 09:08:21
URL: http://sandstedt.blogg.se/
Postat av: emma

ååh detsamma =)

Hoppas du får en mys helg, så hörs vi i veckan!

Men duu, de kan du ju göra =)

ska ha en tävling i maj!



puss

2009-05-08 @ 10:59:20
URL: http://emmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0