(Do you wanna) Come walk with me

Jag är glad, men på något sätt saknar jag ord till att skriva. Jag ser mest på det grådisiga som täcker över hela vardagen, letar efter ljuspunkter som kanske är någon alldeles jättefin frisyr, någon alldeles fantastisk jacka. Det kanske är ett sms med fina ord. Ett par som tycks passa ihop bättre än några man sett innan. Det kan vara en dröm som håller en över ytan. Det kan vara att ha uppnått ett delmål. Kanske att dricka en kopp te som smakar underbart. Det kan vara toner som når örat och gör en knäsvag.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: dookie

svar: Tack ska du ha Johanna :-) Javisst känner man igen sig hehe, tror vi är sådär de flesta av oss.



Ha en bra kväll du med!

Kram

2009-11-06 @ 18:03:20
URL: http://dookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0