En halvliter skogsbärste

Min frukost består av en halvliter skogsbärste, tre hårda mackor med ost och 3 sorters kakor. Frukostmusik är detta. Lyssna, öva, äta, lyssna, öva, osv. Mest just nu, ser jag fram emot kören i eftermiddag. Gabriellas sång och kanske lite luciasånger? Älskar luciakänslan, det år jag inte kommer vara med i ett enda luciatåg - det kommer kännas konstigt, lucia är en del av mig, jag har gått i ett luciatåg så länge jag kan minnas.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Petra

Hihi. MIn första luciaövning börjar på onsdag. Ska bli mysigt. Jag har upptäckt att jag nog gillar hösten med mörker och alla tända ljus och värmande tekoppar. Ja mys är det helt enkelt som gäller nu.



Ha det fint!

2009-11-03 @ 18:23:58

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0