Fem ord för inspiration

Ibland när jag söker inspiration, då låter jag ett mass-sms skickas till ett antal utvalda namn i min telefonbok. Jag skriver att jag letar inspiration, och frågar om de kan ge mig fem ord som betyder något för dem. Alla ord jag får skriver jag upp i ett svart anteckningsblock. Här är orden från min senaste massförfrågan (vissa ord står två gånger - det är medvetet).


Stjärnklart. Gardin. Kärlek. Te. Levande ljus. Ironi. Fanny. Jord. Choklad. Lykta. Blomster. Melodi. Lindans. Spira. Höstlöv. Kamratskap. Färger. Kastanjetter. Triumfera. Arkaisk. Gesällprov. Intrigant. Samkväm. Riddare. Varm och kall. Salt. Tårar. Saffran. Vedträd. Ångest. Oväder. Orgasm. Vin. Känslor. Bananbåt. Kärlek. Demobilisering. Gurka. Gud. Stearinljus. Glitter. Kedja. Själ. Frihet. Framtid. Längtan. Vara. Semla. Höstlöv. Impuls(köp). Tygpåse. Soffa. Natt. Vändpunkt. Väggklocka. Nöjd. Barndom. Känsla.



Vilka fem ord skulle du ge till mig?
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: sofia

tända ljus. kramar. kristoffer. handboll. thé.

2009-11-19 @ 08:00:50
URL: http://sandstedt.blogg.se/
Postat av: Nilo

färg. doft. kärlekstårar. värme. längtan

2009-11-19 @ 18:34:53
URL: http://pinkwaterlily.blogg.se/
Postat av: Anonym

käftsmäll, superkebabpizza, tyska ambassaden, turtles, tetris

2009-11-20 @ 21:29:11
Postat av: Anonym

fart-remix, folköl, mat-tina, mustasch, elisabeth lambert

2009-11-20 @ 21:37:33
Postat av: malin

kardemumma, andedräktsmoln, bussfönster, pretantiös, melankoli.

2009-11-20 @ 23:13:38
URL: http://svagstyrkeskratt.blogspot.com
Postat av: Anonym

kanel, blunda, piruette, snöflinga, norrsken

2009-11-24 @ 23:21:46

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0