Jobba natt

Nu är jag hemkommen efter en natt på jobbet. En natt med mycket skratt och knasigheter, några kakor, en del trötthet och rent allmänt en natt med bra arbetskamrater. Denna dag som verkar bli solig och fin, ska jag sova tills mörkret faller. Somna till nyhetsmorgon på tv 4, drömma om vackra ting, för att sedan vakna upp i eftermiddag och göra mig redo för ytterligare en jobbnatt. Jag trivs nu, är nöjd och gillar läget!

Godnatt.
Godmorgon.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Ida

Aa okej :) tack för att du skrev det där ! Jag tror nog jag kommer göra det, för det är ju jätte snyggt tycker jag ! :) Kram kram

2009-11-26 @ 10:12:58
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0