Oh Happy Day

Klockrent bra jobbnatt! Lugnt över förväntan, klättring på elskåp i brist på nyckel, Oh Happy Day och en hel del skratt. Dock påstod Sofie att hon inte planerade göra så mycket fler nätter - och det har jag tänkt göra, om det där med extra natt fortsätter in i december. Så det gjorde mig lite ledsen, det är himla kul att jobba med denna tjej!

Nu ska jag städa litegrann. Senare åker jag hem till mamma och pappa, ser på idol och myser lite, sover relativt tidigt och åker sen iväg och jobbar ett dagskift imorgon. Sen ska resten av helgen ägnas åt att umgås med min syster + pojkvän. Åsa&Sofie har stoooooor födelsedagsfest imorgon - och jag säger: ha GRYMT kul och ha GRYMT kul åt mig! Jag joinar nästa partytillfälle!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0