Snö och vackra kontraster

Hellre snö och vackra kontraster, än regn och dysterhet. Men håll glädjen uppe, lycka ligger inte i hur vädret är.

Spelningen igår gick kanon, dåliga ljudtekniker dock. Vi hörde inte oss själva i monitorerna knappt. Och dessutom hann vi inte med en klockren cover. Men huvudsaken är att vi hade kul, och det hade vi! Snart kör jag en akustisk konsert med Alissa, mer info om den kommer!

Såg otroligt många bra konserter under kvällen. Bla Osten af Mozzarella, Mohlavyr, Musikallinjen från Kulturskolan,  Nicolas Subraian, The Magnificent Seven. Efterfesten ledde oss till Rockbaren där vi hängde med ett trevligt gäng, därefter hamnade vi på Pitchers och Adde kom och joinade en stund - på Pitchers befann sig även Nicolas Subraian + band. Kul kväll, kul kväll!

Vaknade 14.00 idag. Ska iväg och jobba natt. Hade kunnat vara mer pepp. Men jag älskar tanken på lönen för November månad, den kommer vara vacker på mitt konto!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Freja

fint att det berör någon! :) kramkram

2009-11-15 @ 15:17:14
URL: http://bomullsdrommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0