The hardest part

Mina dagar rusar ifrån mig, jag hinner inte riktigt med. Tiden ligger långt före mig, och dagarna försvinner ur mitt grepp. Fortsätter livet i den här takten dröjer det inte länge förrän jag är 50.

Jag jobbar. Jag repar. Jag smådonar o fixar. Jag sover. Jag åker buss.
Det är ungefär det som hinns med. Och då är jag ändå bara timvikarie...

Nu drar jag en snabb repa till Marieberg med min moster. Kikar outfit till fredag. Och kanske köper ett par krukor och någon ny växt. Samt lite smått och gått. Behöver förändring här hemma!

© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0