Dags för kakbak!

Kl 11.00 skulle jag åka med min moster och handla. När jag vaknade, kl 11.12 - kastade jag mig upp, försökte ignorera sängens värme. 10 minuter senare gick jag över innergården med sömniga ögon, plingade på hos min moster som skrattade åt mig. Sen begav vi oss till willys. Sen bjöd hon mig på supergod mat. Kassler i ugn, med tomat, äpple och senap, serverat med äkta potatismos.

Nu är jag hemma, mätt. Har städat undan det värsta i köket, diskat, och inväntar nu min vän pysselninjan! Det blir en eftermiddag fylld med pyssel i form av kakbak. Jag kom på den briljanta idén att fylla våra frysar, att baka tillsammans är ofta roligare än att baka själv. Och den här tiden på året är som gjord för mysiga hemmafikor, och under mysiga hemmafikor känns det väldigt fint att plocka fram hembakta kakor ur frysen.

© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Emma Lee

visst är han fin=)

2009-10-25 @ 15:35:06
URL: http://eburstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-10-25 @ 15:56:37
Postat av: malin

Hej ♥

Vad fint att du tyckte om spellistan. Jag var lite orolig och nojig över att den var lite spretig och liksom osammanhängande, men den innehåller åtminstone lite av den bästa musiken jag vet. Lite av mig. Om du vill får du hemskt gärna göra en åt mig också. Som jag kan lyssna på när det känns sådär svårt som det gör ibland.



På frågan hur jag mår måste jag nog svara ganska dåligt av anledningar som skulle ta lång tid att förklara, men som har att göra med att flytta hemifrån till en stad som dör på vintern och människor i staden som man inte hör hemma tillsammans med. Men hur mår du? Du flyttade inte till Norge?



Drunkna inte i några vattenpölar, okej?



//Malin

2009-10-25 @ 18:27:15
URL: http://popsong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0