Socker, socker, socker!

Jag lyssnar på Bryce Kulak (klicka på länken för att lyssna på spotify) och befinner mig i ett hundraprocentigt sockerkoma. Eftermiddagen och början av kvällen har inneburit mycket söta kakdegar, med lika sött resultat. Socker, socker, socker. Kolakakor, hallongrottor (som orsakade syltkaos i ugnen - så går det, när man vill ha mycket sylt, bara för att det är så fantastiskt gott!), Nigellas formkakor och slutligen, som en liten kvällsmat gjorde vi Mormors krabbelurer - som var hur gott som helst!



Först en liten, liten inblick i mitt fina, röda skafferi.


Vi skapade kaos och oreda på min köksbänk!




Mormors krabbelurer. Vi åt dem med hallonsylt, men de är goda att äta bara sockrade också.



Avslutar med en mörk och mystisk bild på mig.

En eftermiddag som ska följas upp så småningom, då med bull- och pepparkaksbak.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: malin

Åh, denne Bryce Kulak. Du vet, jag hade inte hör honom innan, men tror du inte att jag föll pladask? Tack tack tack! Jag älskar det ju! ♥

2009-10-28 @ 10:15:01
URL: http://popsong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0