Fantastiska vän!

Det var fint att träffa Emlan idag. Hon är en fantastisk vän, och nu hade hon bakat kladdkaka för att hon kände att jag var i behov av något gott. Fina, fina vän. Efter kladdkakan begav vi oss ut i skogen vid henne och fotade litegrann. (Emlan, säg att vi ses snart igen!!!! saknar dig redan!)

Återvände sedan ner till stan och tillbaka till J. Tog en lång promenad uppe på kyrkberget, mot sjön och tillbaka. (De bilderna kommer imorgon!) När vi kom in fick en massage och blev frälst direkt, han har genast en till stamkund!







(Samma tokigheter som alltid!)
(Snart i en skog nära dig!)



Nu är jag hemma, sen några timmar tillbaka. Hemma, ensam med alla tankar som snurrar. Snart dags för sömn!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Ems

Klart att vi ses igen Johannapanna! <3

Kladdkaka hjälper alltid en liten aning iaf ;)

2009-10-18 @ 08:05:51
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/
Postat av: Petra

Underbara bilder! Bilden på dig med grafitti i bakgrunden var väldigt fin! Söt är du.



2009-10-18 @ 15:26:37

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0