Inspirera varandra!!!

Jag blir så otroligt glad av att umgås med människor som verkligen lyssnar, frågar, uppmuntrar och inspirerar. Personer som gör allt detta, hela tiden! Personer som verkligen är närvarande i samtalen, alla är inte det. Tack Alex, för en - som vanligt - otroligt trevlig fikastund!

Jag är inte säker på speciellt mycket i livet, men den här hösten har det börjat vända lite smått och jag vet i alla fall exakt vad jag kommer göra i vår. Och när någon uppmärksammar detta, och uppmuntrar - då blir det så mycket verkligare på något sätt. Och med ens så blir man liksom inspirerad till tusen, man vill göra allt som är möjligt, och helst lite till. Och allra helst vill man göra det precis Nu! Mina ögon avslöjar hur mycket gladare jag är nu än för ett par månader sen, det strålar visst glädje ur dem, på ett annat sätt än då. Det beror på att jag har så mycket mer planerat, så mycket mer att se fram emot än jag hade då. Beror på att jag tagit ett viktigt beslut - beslutet som ledde till att jag inte åkte till Norge. Det är mycket som är annorlunda nu, jämfört hur det var bara för några månader sen, då såg jag mest en mörk tunnel som inte ledde någon vart. 

Inspirera era medmänniskor, lyssna, fråga, uppmuntra!
Det är så otroligt fint av er, det genererar otrolig glädje, jag lovar!

© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Elina

Nja, jag gör mycket mer än så. Men cykla det gör jag! :)

2009-10-28 @ 20:27:58
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/
Postat av: Ida

jag blir så glad av att läsa det här!

2009-10-28 @ 23:36:21
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/
Postat av: Jennifer och Linnéa

svar: Åh men tack, vad snäll du är!

Det kommer att komma ett inlägg med hur vi fixar allt från sminkning till hår framöver.

Kram

2009-10-28 @ 23:54:13
URL: http://sweetnothing.blogg.se/
Postat av: karin

Hihi, jag med! Kul att ni hade trevligt igår. Jag är verkligen väldigt osocial och stressad, speciellt igår när jag typ jobbat med olika saker från åtta till tio på kvällen :(. Men men. Vi måste ta och spela nån dag nu när du har ett skojigt capo :D

2009-10-29 @ 08:17:07
URL: http://fotografenkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0