Jag älskar er!

Fantastiska vänner, fantastiskt vin, fantastiska samtalsämnen, fantastisk musik. Kvällen igår var fantastisk. Det kom fina vänner hem till mig för mitt "Farväl Johanna" som jag hade, eftersom jag snart drar till Oslo. Insåg att jag kommer sakna dem ännu mer än vad jag trott. Anna hade skrivit ut ett kort på oss som Catwoman, och skrivit massa fina ord om oss på baksidan. Höll på att börja gråta för att det var så fint, men klarade mig. Efter många samtal, några glas vin och mycket skratt, så rörde några av oss oss iväg mot Stället. Dock var det inte mycket drag, så jag begav mig hemåt nästan direkt. Gjorde misstaget att läsa på kortet från Anna, och där brast det. Jag kommer sakna vissa människor så otroligt mycket, vänner som jag fått kontakt med på nytt, vänner jag nyss lärt känna - det känns så tungt att åka iväg, och inte ha dem nära. Svårt att beskriva, men det smärtar i mig. Att säga hejdå är inte det lättaste. Men tack allihopa, för en otroligt fin kväll. Jag älskar er!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Svar: Å fan, vem utav dom? :D

2009-10-03 @ 18:56:52
URL: http://mrscash.blogg.se/
Postat av: dookie

Örebro och vännerna finns kvar ska du se :)

2009-10-05 @ 11:41:11
URL: http://dookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0