Allas toner klingar falskt

Det är lustigt att höra hur falskt man sjunger när man står i publikhavet och jublet på en konsert. Jag filmade Nu kan du få mig så lätt på Håkans konsert i fredags, kollade på filmen idag. Mina toner klingar falskt. Allas toner klingar falskt. Men jag vet att det inte gör någonting, för på konsert hör man inte sig själv, man kan inte riktigt intonera. Jag vet att det inte gör någonting, för att det inte är någon som sjunger alla toner korrekt i ett jublande publikhav. Det enda som betyder någonting just då, är att stå mitt i publiken jubel och själv jubla, och njuta av tonerna från scenen.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: NILO - The Persian Princess

baby jag har en idé. vad sägs om att vi stuvar in fotograferingen med att du&ja&rosita ses like old times med fika & massa snack? :D I miss you guys so much men det blir aldrig av att vi ses :(

2009-09-21 @ 18:48:18
URL: http://pinkwaterlily.blogg.se/
Postat av: Sofia

AHha Att dom gjorde!!

JAg hörde minsann i telefonen =)

Söt du eh!

2009-09-21 @ 21:02:50

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0