Är jag en stockholmare eller göteborgare?

På söndag bär det av med bussen mot Stockholm, kommer åka samma buss som Nicklas, så vi siktar in oss på some kind of picnique on the bus. Jobbsökning skall ske, och jag ska träffa fantastiska fanny och nathalie. Nathalie och jag ska äta hotellfrukost och jag kommer rulla därifrån, Fanny och jag vet jag inte vad vi ska göra. Jag ska sova i en lägenhet i Vasastan hos min kusin som fotograferar och målar fantastiskt snygga ögonbryn.

På tisdag åker jag hem.
På onsdag tvättar jag, och laddar upp med en ny bunt cv.n.

På torsdag rullar tåget mot Göteborg. En timme skall spenderas innan Lowe möter upp mig. Jobbsökningar. Och på fredag ska vi stå i tårar längst fram i Lisebergshallen när fantastiska Håkan spelar där. Kommer vara en fin stund.


(Klicka på bilden så kommer du till dess källa)
(Lyssna på mina Håkanfavoriter HÄR.)


Tror ni på mig som en stockholmare eller en göteborgare?


© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Elina

En göteborgare, helt klart!

2009-09-11 @ 19:29:38
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/
Postat av: sofia

åh. håkan alltså. jag är avis!

2009-09-11 @ 19:47:46
URL: http://sandstedt.blogg.se/
Postat av: Elina

Du bara känns som det :P Gbg känns lite mer mysigt och inte alls lika ytligt som stockholm. Och jag tycker på något sätt att du är en mer gbg-människa än sthlm människa.

2009-09-11 @ 19:50:05
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/
Postat av: Linn

Det skulle vara kul att ha dig i sthlm, MEN Gbg verkar mysigare. Där är dom inte lika dryga, ytliga och besserwissar som här i sthlm ;) Dessutom så är det lite lugnare takt, du slipper bli nerknufad på t-banan!



( känner att jag gjorde sjukt bra reklam för sthlm nu..)

2009-09-12 @ 21:04:29
Postat av: alex

Ingendera önskar undertecknad tillhöra. :)

2009-09-14 @ 12:34:56

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0