Det spelar ingen roll att min värld är uppochner

Det spelar ingen roll hur uppochnervänd min vardag är här hemma i min lägenhet. Sladdar över hela golvet, uppochnervända väskor och kläder utspridda över golv och alla tänkbara ytor. Ett köksbord fyllt med diverse småprylar. Det ser galet ut här hemma. Men som sagt. Det gör inget just nu.

Malin och Maria mötte mig vid resecentrum igår när jag kom hem från stockholm. De hade chokladmuffins, plommon & äpplen med sig, och så gick vi till ica och köpte chips, dip & cola. Sen gick vi hem till mig och pratade strunt och såg på idol, älskade Bagge och njöt av fina toner. Tog en liten balkongstund med te och vattenpipa innan de begav sig hemåt.

Det är fantastiskt i Sthlm - med annorlunda miljöer, fina människor.
Och det är fantastiskt här, med närheten till mamma & pappa, och alla fina människor.
Det problematiska med allting, är att jag är rädd för att ta ett första steg. Jag vet inte vad jag ska göra, var jag ska befinna mig och existera.



En bild från Fannys blogg. Vi träffades i måndags <3


Imorgon bär det av till Gbg, hälsa på Lowe, söka jobb och se Håkan Hellström på Liseberg.

Trots att jag inte vet någonting om något just nu, så trivs jag. Med mycket.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: dookie

Det är lätt att drömma, tro sig veta vart man vill och även veta hur man kommer dit. Det svåra är att få fingrarna ur... ;)

2009-09-16 @ 18:31:17
URL: http://dookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0