Jag är en parentes

En gång skrev jag

"Jag är en parentes och en käftsmäll som dundrar in i tegelväggen utan att känna. Om och om och om igen. Slutar i en hög på marken och tegelväggen var tvungen att böja sig. Jag kan även likna en av hostningarna i natten som färgar omgivningen blå och kylig. Falsettrösten som inte borde existera och ihopskrynklingen av kroppen, när den samlar kraft för en hostning. Kippande efter andan.
För jag kommer aldrig sluta vara osäker, men jag måste ju starta vägen tillbaka någonstans!
"




(nu åker jag till stockholm, önska mig lycka till!)
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Break a leg!

2009-09-13 @ 11:16:06
URL: http://mrscash.blogg.se/
Postat av: Linn

Sv: Hej, på måndag är jag inne i stan, i stort sätt hela dagen fram till klockan 5. PÅ tisdag däremot är jag lite upptagen :)



Hinnerdu se detta så smsa mig om du vill träffas en liten stund :)

2009-09-13 @ 11:39:01
Postat av: Malin

"Jag är en parentes och en käftsmäll som dundrar in i tegelväggen utan att känna." Oj, så fint <3

2009-09-14 @ 09:23:20
URL: http://opq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0