Veckoplanering

Idag: fika med Jaqueline - höra vad det är för jobb hon har att berätta om. köpa headset till mig och till mamma och pappa. köpa vit skjorta/blus. se på idol. dricka te. få min hals att må bättre.

Tisdag: Plåta mammas arbetskompis. Fika med Bobby. Höstpiqnique med Malin&Maria.

Onsdag: Redigera foton. Träffa Elina.

Torsdag: Sätta in fotografier i fotoalbum. Träffa Anna.

Fredag:  Farväl Johanna i Tegnérlunden eller hemma hos mig.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Elina

Tyvärr är det från 2005 (tror jag) och inte tidigare än så...



:P

2009-09-28 @ 19:02:26
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0