Vin, svensk musik & fina flickor

Kvällen igår innehöll det rubriken talar om. Lill Lindfors, Lasse Berghagen, Destinys child, en mycket speciell version av Sokos låt I'll kill her (vi magknipsskrattade litegrann). När det närmade sig dags gick vi hem till Malins granne Anna som hade förfest nr 2. Kattungar. Och gitarrpojkar i köket. En var fin. Alla sjöng, också jag. Lite popbefolkning i köket. En långhårig som inte riktigt kunde grejen med att dricka. Vi rörde oss till Stället som gästades av självaste Victor, jag drack öl, kramade honom och tyckte det var fantastiskt att han var där. Det var dansdansdans (och imitationsdans) på dansgolvet. Och söta flickor i baren kände igen mig från min blogg och från Sofias fotografier.

Malin, Maria, Rebecca.
mmm, fina flickor. <3
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Malin

Mmm, himla fint. Allting.

2009-09-05 @ 17:20:50
URL: http://opq.blogg.se/
Postat av: M

Gitarrpojkar uppskattas :)

2009-09-05 @ 19:41:39
URL: http://malincatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0