iPhone-afton

Kvällen igår startade med en cider tillsammans med grannen, satt o pratade lite strunt, sen var uret dags att bege sig iväg mot Anna. Jag tog på mig skinnjackan och glömde sjalen, men klockan var 19.30 och det kändes som en ljummen sommarkväll. Jag kunde inte göra annat än att le, våren ger mig ett nytt liv, den gör mig till en så annorlunda person mot vad/vem jag är under vintern. Vid resecentrum mötte jag upp Jesper och vi tog en snabb måltid på Burger King innan vi gick vidare till Anna. Väl framme väntade Anna, Tobbe & Gustaf, och en kväll fylld med vin iPhoneknappande (jag o Tobbe var de enda utan iPhone...) och med såna otroliga mängder skratt. Vi gick vidare ut och hamnade på Satin, ett ställe där jag hamnat relativt ofta på sista tiden, men det gör inget. Jag trivs där, trots att det verkligen inte går att mäta med det Satin som var i deras gamla lokal. Många kända ansikten, roliga samtal och fina komplimanger.


Jag och Tobbe hemma hos Anna.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0