Sneakpeak nr 2

Det har varit en bra dag, jag har klippt fotspår ur färgglada papper, och fotograferat Elina i en färgglad lägenhet. Förutom fotografering har vi hunnit med att kolla i fotoalbum, äta tacos, lyssna på musik, prata minnen och äta fantastiskt goda jordgubbar.

Under kvällen har jag sen redigerat bilderna till uppgiften, och påbörjat en dokumentation som ska färdigställas på lördag efter att den sista bilden kommit till. Jag har gjort klart bildanalysen. Och nu känner jag att jag är på G med även den lite tråkigare kursen. Imorgon ska jag fotografera "Miljö där jag trivs" - biblioteket ska det bli.

Här är sneakpeak nr 2 för mitt fotoprojekt. (Se sneakpeak nr 1 här.)

© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Matilda

oj, det ser spännande ut.

2010-05-09 @ 15:28:55
URL: http://quietland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0