Saker jag ser fram emot

Jag ser fram emot

- att fotografera 2.a chansen av melodifestivalen
- att (troligtvis) fotografera KENT's konsert i Örebro
- att dricka vin och äta jordgubbar i sommarparker, med mobilmusik och fina vänner
- att äta fruktsallad med malin
- att ha två dagar ledigt
- att träffa Elina
- att fotografera Danne

Men det som ligger närmast i tiden, som jag ser fram emot. Är min kopp med te, som står och gottar till sig i köket. Till det, ska jag äta marknadstunnbröd med enbart smör på. Och kvällens soundtrack är detta.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Rosita

Vet du vad JAG ser fram emot?

Jo, det ska jag minsann berätta varesig du vill eller inte! (;



Jag ser fram emot;

- att jobba på Bokia på lördag

- att ev. få jobba dagtid i nästa vecka

- att ligga i sommarvarmt gräs hela dagar och nätter, lyssnandes på bra musik och fina konversationer, allt medan bubblet och jordgubbarna flödar (dvs samma som du ser fram emot)

- att kunna använda Converse utan att frysa ihjäl

- att kunna cykla vart jag vill utan att frysa ihjäl.



Mmm. Fina grejer.

Btw. om du inte har någon plan för lördagen så har jag ett förslag;

du & jag

en bra film

jag tar med en flaska bubbel (eller två) som vi dricker ur fina glas

vi äter fruktsallad och spelar spel som får oss att fnissa ihjäl

och sen skriver vi poesi med våra DYMO's.

Vad sägs? (;

2010-02-04 @ 00:10:00
URL: http://pysselninja.blogspot.com
Postat av: s a n n a.

mycket fin lista

2010-02-05 @ 23:22:16
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0