Nöjd och belåten med tillvaron!

Jag jublar över hur mycket som händer i mitt liv nu. Men samtidigt, vore det skönt att inte ha någonting skrivet på varenda dag i kalendern. Det vore skönt att ha en tom dag, då jag bara kan sätta mig ner och varva ner. Lyssna på fantastisk musik, tända mängder av värmeljus, dricka mitt godaste te, läsa fantastiska ord i en fantastisk bok. En dag att bara umgås med sig själv. Men jag klagar inte, jag är nöjd och belåten över var jag befinner mig i livet.


© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: JENNY VENNBERG

2010-01-29 @ 10:09:56
URL: http://www.jpic.se/
Postat av: JENNY VENNBERG

Gillar den här bilden otroligt mycket !

Din header är också riktigt mysig :)

2010-01-29 @ 10:10:25
URL: http://www.jpic.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0