Imorgon startar ett nytt kapitel

Tiden har rusat iväg de senaste veckorna. Jag har packat ner mitt liv i kartonger och i sopsäcker, ringt viktiga samtal, sagt hejdå till underbara människor. Och plötsligt är dagen då jag säger : imorgon åker jag. För, imorgon åker jag verkligen. I natt är jag inackorderad i ett rum hos Elina och hennes pojkvän, stort tack för det. Jag och all min packning.

Imorgon flyttar jag till staden Kristiansand i Norge, 10 timmars bussfärd hemifrån. Jag saknar redan min familj och mina underbara vänner. Men det ska bli ett spännande kapitel av mitt liv, även om jag nog innerst inne är relativt livrädd för allt som kommer vara helt främmande.

Saknar er,
ni vet vilka ni är!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0