Ett nytt kapitel i mitt liv

Jag åker till Norge i natt, en snabbvisit över helgen i blivande hemstaden Kristiansand. Tillsammans med Anna. Backpacker-väskan står redo på sängen, med sovsäck fastsnurrad och nudlar nerpackade. Och vin. Och kläder i de utrymmen som finns kvar. Batterier till kameran laddas, batterier till mp3n laddas, batteri till telefon laddas. Det kommer bli en så spännande helg. Kontakter ska knytas, jobb ska sökas, stan ska kollas in och vi ska njuta av kustdofter och dricka vin ur tetror.

Jag är glad att jag äntligen är på väg någonstans, äntligen tar jag steget ut ur tryggheten. Steget mot personlig utveckling och en sann utmaning. Och det pirrar i magen, så nyfiken är jag på det här kapitlet i mitt liv, och ändå är jag bara och trampar i dess inledning.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Lycka till hjärtegull!

Det kommer gå finfint ni har ju charmen och utseendet på er sida iaf och det kommer man långt med :P

2010-06-30 @ 19:34:15
URL: http://sofosia.blogg.se/
Postat av: lovisa/polichinelle

jag håller med dig! det är något visst med katter. man blir ju inte välkomnad hem som av en hund, men det uppskattas ju onekligen av dem att någon öppnar dörrn när de vill ut!

2010-07-01 @ 00:11:53
URL: http://polichinelle.webblogg.se/
Postat av: sofia

men åh, vad spännande det låter! :)

2010-07-01 @ 09:42:17
URL: http://sandstedt.blogg.se/
Postat av: Dookie

Lycka till Johanna! :-)

2010-07-05 @ 13:55:01

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0