Mysig marsdag

Dagen har varit toppbra. Det får inte dröja lång tid mellan tillfällena då man träffar en god vän, man bör ses oftare! Jag och Elina startade dagen på café Mera och åt varsin bakad potatis, därefter promenerade vi mot Stora Holmen och strosade runt en stund. Vidare på olika gator. Mot bussgods för att hämta ett paket till mig. Ett otympligt paket som jag bar hem till mig, där vi drack te och pratade lite strunt. Mysig och bra dag.

På kvällskvisten har jag planterat om massa krukväxter, och småstädat i hela lägenheten. Imorgon ska jag småplocka lite till, och även dra fram dammsugare + mopp. Därefter kör jag en shoppingtur på Marieberg, och på kvällen blir det bio, Alice i underlandet. Fint! Jag älskar att fylla mina dagar med fina sysslor, fina människor.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Ida

Det är du som är söt! OCh du får jättegärna komma hit och uppleva fina västerås i sommar, även om du nu inte ska flytta hit. :) Du får ännu hellre komma hit och se vinter-västerås någon dag. Det är långt till sommaren än.



Det känns som att vi borde våga styra upp någonting snart. ;)



Puss

2010-03-03 @ 23:36:32
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/
Postat av: alex

Jaså? Vi ska också se Alice i underlandet ikväll (den tidiga föreställningen). :)

2010-03-04 @ 08:42:06

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0