Städa, städa...

Idag städar jag bort tomma kartonger jag har stående här hemma, gammal kurslitteratur, och lampor som bara ligger på en hylla i garderoben och skräpar. Ner till källarförrådet med det, alltihop. Inte konstigt att jag tycker jag har rörigt, när jag har onödiga saker som tar upp plats i alla utrymmen jag kan dölja. Ganska skönt att göra den här typen av städning, nu börjar det dock ta slut på saker att bära undan - så vad ska jag nu köra igång med?
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Pusslaren

SV: Teet smakar väldans gott! Det gjorde det särskilt efter den iskalla hemresan från Nacka :p Chokladkakan har jag faktiskt inte öppnat ännu, tack för påminnelsen :D

2010-03-15 @ 19:29:20
URL: http://pusslaren.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0