Emlan, I love you!

Idag tillägnar jag ett inlägg till min vän Emlan. I natt åker hon mot Göteborgs flygplats, för att tidigt imorgon bitti sätta sig på ett plan som ska ta henne till en fyra månaders lång vistelse på Rhodos. Min fina vän ska jobba där under sommaren, och jag är otroligt imponerad över att hon trots att hon skräms av tanken på att resa iväg ensam, att hon ändå gör det! Hon är stark min Emla, och hon kommer utvecklas så grymt mycket i sig själv under den här sommaren. Jag önskar jag kunde vara med henne! Nu vet jag inte vem jag ska ha alla extremt knäppa samtal om diverse världsliga ting tillsammans med. Vem ska sjunga Jag hade en gång en båt, för mig klockan 07.00 på morgonen efter en utekväll? Emlan, du kommer vara otroligt, otroligt saknad, men se nu till att ha så fantastiskt underbart och kul! Älskar dig min vän!








© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: sofia

åh, Rhodos är underbart!

2010-05-06 @ 19:06:02
URL: http://sandstedt.blogg.se/
Postat av: Ems

Åh Johannapanna! Du skriver så vackert att jag blir helt knäsvag och min underläpp börjar darra.

I love you!

And I'm gonna miss you soooooo much.

Jag kommer sakna att spela gitarr för dig på morgonkvisten..finns ingen som uppskattar det på samma sätt som du!

Skulle vara otroligt fint om du kom och hälsade på mig på Rhodos, I'll keep my fingers crossed.

Love you, love you, love you underbara kvinna!

2010-05-06 @ 21:46:39
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/
Postat av: wire

oh fina bilder!

2010-05-20 @ 12:10:00
URL: http://wiretowire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0