Coffee-dejt

Jag går runt med världens bästa känsla just nu. Jag kan se förbi minustecknen för att plus väger över. Fantastisk
helg med vernissage, kristiansands-feeling, coffee-dejt och tjejfnitter. Jag älskar när en ny vänskap har skapat
ett smeknamn på mig. Jag älskar att jag idag öppnade matte-boken som jag 1 år har kollat skevt på och fått
ångest av att tänka på att öppna - men idag var det enkelt, jag förstod logiken och min hjärna älskade att få
stimuleras och skolas lite. Luften jag andas är lätt, mina ögon är helt öppna och jag börjar mer och mer inse
att det är enbart jag själv som bestämmer hur långt jag vill komma i livet! Såna här dagar, såna här magkänslor,
underbart!

Avslappnat med en kopp te före jobbet.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

Jag älskar när en ny vänskap har skapat

ett smeknamn på mig - love it. och så är du så fasligt söt också.

2012-02-06 @ 17:48:00
URL: http://polichinelle.webblogg.se/
Postat av: Fotograf Malin Johansson



Ingredienser



300 gram kesella

1 dl grädde

6 st digestivekex

3 dl bär blandade







1. Vispa grädden och blanda den med kesellan.



2. Smula sönder digestivekexen och fördela dem jämnt i 4 portionsformar.



3. Häll upp smeten i formarna och toppa med bär.



;)

2012-02-07 @ 18:15:14
URL: http://fotojohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0