En paus från Stockholms puls

Efter att bilen gått sönder, och vi fått tag i bil att låna, så begav vi oss äntligen ut på vägarna i extremt
snöoväder. Jag och Sebastian, Fannys man. Svårt det känns att sitta en tre timmar lång bilresa och
prata med en person man aldrig träffat tidigare. Men det gick bra, och de där två människorna - de är
väl värda varandra, och det fina liv de skapat sig. Jag fick en heldag med Fanny i deras fina hus i
skogarna utanför Linköping. Totalt lugn, långpromenad, kattgos och bebisgos. God mat, god äppelkaka
och en allmänt fin dag. Tack Fanny!

© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Elin Parment [PHOTOGRAPHER]

Hejsan! jag och Igor tackar och bockar för den fina kommentaren! :) Det finns en hel kategori om Igor om du vill kika lite mer på honom. Ha det fint och välkommen åter till D.Y.T (uppdaterar varje dag!) xx

2012-01-25 @ 13:30:10
URL: http://doyathang.se
Postat av: claudia

vilka mysiga bilder :)

2012-02-16 @ 21:23:55
URL: http://claudiamilena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0